AdminPulse: Volledig kantoorbeheer voor accountants en bedrijfsrevisoren

Dit zijn de prijzen per gebruiker per maand als je een abonnement voor een jaar neemt (jaarfactuur). 

Je betaalt voor de periode die komt.

Inclusief gratis opleiding bij opstart, op maat van jouw kantoor!

Wat krijg je daar allemaal voor?

  • Ongelimiteerd aantal klanten
  • Kwaliteitstoetsing en antiwitwas
  • Tijdsregistratie
  • Ongelimiteerd aantal facturen
  • Betalingsopvolging
  • Actief taakbeheer
  • API voor integraties met je andere pakketten
  • Ongelimiteerd aantal taaksjablonen
  • Ongelimiteerd aantal documenten
  • Rapportage
  • Opleiding als jouw kantoor nieuw start met AdminPulse

Veelgestelde vragen

Kan ik AdminPulse vooraf uitproberen?

Ja, bij je inschrijving beschik je automatisch over een gratis proefperiode van 1 maand. Gedurende deze maand kan je zonder restricties of limieten alle functionaliteiten van AdminPulse gebruiken. Wil je betalende gebruiker worden? Dat kan makkelijk vanuit de applicatie zelf. Die eerste maand blijft gratis, je ontvangt pas je eerste factuur na het verlopen van de proefmaand.

Hoeveel kost AdminPulse?

Dat vind je bovenaan deze pagina!

De prijzen die je er ziet zijn die per gebruiker per maand, als je jaarlijks betaalt. Dat is inclusief 10% korting. 

Alle hier vermelde prijzen zijn excl. BTW.

Gebruik je nu Admin-IS of Admin-Consult en wil je migreren naar AdminPulse? Dan gelden voor jou speciale prijzen. Contacteer ons daarvoor!

Kan ik mijn facturatienummering overnemen en gewoon laten doorlopen?

Ja, zeker! Het pakket laat toe zelf combinaties samen te stellen op basis van letters, jaartallen, maanden en cijfers. Bovendien kan je ook aangeven wat het startnummer moet zijn, zodat de nummering naadloos aansluit bij je vorige factuur.

Is er een opleiding voorzien?

AdminPulse is zeer intuïtief en er is hulp ingebouwd, je kan meteen beginnen zonder opleiding. Zodra je een betalend account gemaakt hebt, contacteren we je om je een gratis opleiding te geven als jouw kantoor nieuw met AdminPulse start.

Wil je extra begeleiding? Voor een nieuwe medewerker of om je processen eens onder de loep te houden? We begeleiden je bij jou op kantoor of op afstand. Boek een sessie via  http://support.adminpulse.be. Voor deze sessies kan je gebruik maken van de KMO-portefeuille!

Hoe werkt dit voor mijn medewerkers?

Voor elke medewerker die je toegang wenst te verlenen tot AdminPulse heb je een licentie nodig. Op deze manier worden de registraties en taken van elke werknemer mooi apart verwerkt zodat je het overzicht houdt.

Is er een helpdesk en is die gratis?

Ja! Je kan vanuit AdminPulse meteen een hulp ticket maken en onze customer service afdeling behandelt deze digitaal of telefonisch.

Moet ik al mijn klanten manueel importeren?

Gelukkig is dat niet nodig. Heb je een ontvangstbewijs van de BTW aangifte? Sleep het in de applicatie en je klantendossiers worden meteen gemaakt.

Je kan ook snel en eenvoudig nieuwe klanten toevoegen dankzij een gratis link met de Kruispuntbank voor Ondernemingen.

Ik heb een eenmanszaak, is dit ook interessant voor mij?

Zeker, jij houdt ongetwijfeld ook lijstjes bij! Luister even naar de klantengetuigenis  en je zal meteen overtuigd zijn.

Ik werk met zelfstandige boekhouders die af en toe bijspringen. Hoe doe ik dat dan?

Je bestelt een licentie voor hen zoals je dat ook zou doen voor jouw werknemers op de payroll. Zo weet je perfect wie voor welk dossier heeft gewerkt.