Actief taakbeheer

AdminPulse waarschuwt wanneer een taakdeadline nadert. Het laat je toe alle taken  binnen je accountantskantoor mooi op te volgen:

  • Iedere medewerker ziet de eigen taken
  • Je hebt een globaal statusoverzicht van alle taken van jouw kantoor. Onder meer: personenbelasting, vennootschapsbelasting, BTW-aangifte, BTW-listing, Intracomm, Intrastat, jaarrekening, fiches,…
  • Je kan alle taken en deadlines aanpassen op maat van jouw kantoor
  • Je kan zelf taken en deadlines maken
  • Taken schuiven van “Te doen“ naar “In uitvoering” naar “Klaar” 
  • AdminPulse kan taken automatisch afvinken als "Klaar" op basis van documenten die het ontvangt
  • Je ziet of de klant alle documenten heeft bezorgd of niet
  • Taken kunnen e-mails sturen, bijvoorbeeld om een klant eraan te herinneren dat diens documenten nog niet binnen zijn
  • Taken kunnen gekoppeld worden aan automatische tijdsregistratie zodat de facturatie snel en perfect verloopt.
  • AdminPulse waarschuwt voor wettelijke verplichtingen, zoals vervallen eID kaarten, mandaten, UBO-register, enz.


Meteen uitproberen? Probeer heel AdminPulse een maand gratis! 

Met AdminPulse haal je alle deadlines voor de BTW-aangifte, belastingaangifte, neerlegging jaarrekening en alle andere taken van accountants, boekhouders en bedrijfsrevisoren
< Vorige: relatiebeheer

Volgende: Kwaliteitstoetsing >