Actief taakbeheer
AdminPulse waarschuwt wanneer een taakdeadline nadert. Het laat je toe alle taken binnen je accountantskantoor mooi op te volgen:
- Iedere medewerker ziet de eigen taken
- Je hebt een globaal statusoverzicht van alle taken van jouw kantoor. Onder meer: personenbelasting, vennootschapsbelasting, BTW-aangifte, BTW-listing, Intracomm, Intrastat, jaarrekening, fiches,…
- Je kan alle taken en deadlines aanpassen op maat van jouw kantoor
- Je kan zelf taken en deadlines maken
- Taken schuiven van “Te doen“ naar “In uitvoering” naar “Klaar”
- AdminPulse kan taken automatisch afvinken als "Klaar" op basis van documenten die het ontvangt
- Je ziet of de klant alle documenten heeft bezorgd of niet
- Taken kunnen e-mails sturen, bijvoorbeeld om een klant eraan te herinneren dat diens documenten nog niet binnen zijn
- Taken kunnen gekoppeld worden aan automatische tijdsregistratie zodat de facturatie snel en perfect verloopt.
- AdminPulse waarschuwt voor wettelijke verplichtingen, zoals vervallen eID kaarten, mandaten, UBO-register, enz.
Meteen uitproberen? Probeer heel AdminPulse een maand gratis!

< Vorige: relatiebeheer
Volgende: Kwaliteitstoetsing >