Documentbeheer (DMS)
Snel de documenten en mails van heel jouw accountantskantoor terugvinden met het Document Management System in AdminPulse.
- AdminPulse genereert gepersonaliseerde documenten en e-mails.
- Jouw AdminPulse heeft een eigen mailbox: stuur documenten naar deze mailbox om ze in AdminPulse te bewaren
- AdminPulse herkent documenten en slaat ze op een intelligente manier op
- Op basis van wat er in de herkende documenten staat, kan AdminPulse taken afvinken
- AdminPulse koppelt documenten automatisch aan de juiste relaties, taken,...
- De slimme documentherkenning van AdminPulse herkent ontvangstbewijzen en vinkt de bijhorende taken af. Onder meer voor de BTW-aangifte, de BTW-listing, de belastingaangifte, het UBO-register,...
- Maak een mappenstructuur op maat van jouw accountantskantoor, zonder beperkingen
- Maak labels en koppel ze aan documenten
- Historiek van communicatie en documenten
Meteen uitproberen? Probeer heel AdminPulse een maand gratis!

< Vorige: UBO-register
Volgende: helpdesk >