Documentbeheer (DMS)

Snel de documenten en mails van heel jouw accountantskantoor terugvinden met het Document Management System in AdminPulse.

  • AdminPulse genereert gepersonaliseerde documenten en e-mails. 
  • Jouw AdminPulse heeft een eigen mailbox: stuur documenten naar deze mailbox om ze in AdminPulse te bewaren
  • AdminPulse herkent documenten en slaat ze op een intelligente manier op
  • Op basis van wat er in de herkende documenten staat, kan AdminPulse taken afvinken
  • AdminPulse koppelt documenten automatisch aan de juiste relaties, taken,...
  • De slimme documentherkenning van AdminPulse herkent bijvoorbeeld ontvangstbewijzen en vinkt de bijhorende taken af (BTW-aangifte, BTW-listing, belastingaangifte, UBO-register,...)
  • Maak een mappenstructuur op maat van jouw accountantskantoor, zonder beperkingen
  • Maak labels en koppel ze aan documenten
  • Historiek van communicatie en documenten


Meteen uitproberen? Probeer heel AdminPulse een maand gratis! 

AdminPulse document management system en slimme documentherkenning
< Vorige: UBO-register

Volgende: helpdesk >