Relatiebeheer

Overzichtelijk beheer van alle klantgegevens, documenten en communicaties van jouw accountantskantoor.

In dit deel van de kantoorbeheersoftware worden alle gegevens over de klanten en contacten van jouw accountantskantoor bewaard. Deze gegevens zijn gecentraliseerd in een permanent dossier, gekoppeld met alle documenten, taken, facturatie, enz. Dit betekent per klant:

  • alle legale info: neerleggingsdatum statuten, oprichting, kapitaalsgegevens, RSZ, plaats en tijdstip AV, …
  • risico-analyse, anti-witwas, opdrachtbrief, volmachten,...
  • alle accountantsinfo: volmachten, btw-periodiciteit, gestructureerde mededelingen, voorafbetalingen,…
  • taakoverzicht: welke prestaties en taken doen we voor deze klant
  • alle (nieuwe) klanten worden in enkele seconden aangemaakt in de software
  • alle info voor facturatie: betalingstermijnen, kortingen, forfaits,…
  • alle documenten, e-mails en communicaties met de klant

Nieuwe dossiers voeg je snel toe: AdminPulse haalt de gegevens op uit het ontvangstbewijs van de BTW-aangifte, uit de volmachten in CSAM of uit de KBO.

Relatiebeheer AdminPulse software kantoorbeheer accountants cloudsolution