Relatiebeheer

Staan uw klantgegevens nu in verschillende bestanden? In een lijst met adresgegevens, in een andere lijst met facturen en in nog een andere lijst met taken?

Vanaf nu is het gedaan met knippen en plakken van klantgegevens en al dat dubbele werk! Al uw klantgegevens bij elkaar, zodat bijvoorbeeld een adreswijziging maar één keer ingevoerd hoeft te worden.

De relatiebeheermodule is het hart van het systeem. Hier worden alle gegevens over uw klanten en contacten bewaard. Al uw contacten zijn gecentraliseerd in een permanent dossier, gelinkt met al uw taken, facturatie, enz. Zo heeft u per klant:

  • alle legale info: neerleggingsdatum statuten, oprichting, kapitaalsgegevens, RSZ, plaats en tijdstip AV, …
  • alle accountantsinfo: volmachten, btw-periodiciteit, gestructureerde mededelingen, voorafbetalingen,…
  • taakoverzicht: welke prestaties en taken doen we voor deze klant
  • al uw (nieuwe) klanten worden in enkele seconden aangemaakt in de software
  • alle info voor facturatie: betalingstermijnen, kortingen, forfaits,…

Nieuwe dossiers voegt u snel toe: AdminPulse haalt de gegevens op uit het ontvangstbewijs van de BTW-aangifte of uit de KBO.