Veelgestelde vragen
Dit zijn de meest gestelde vragen van accountants, boekhouders en bedrijfsrevisoren over AdminPulse. Heb jij een andere vraag waarop je een antwoord wilt? Stel ze ons!
Ja, bij je inschrijving beschik je automatisch over een gratis proefperiode van 1 maand. Gedurende deze maand kan je alle functionaliteiten van AdminPulse gebruiken. Wil je betalende gebruiker worden? Dat kan makkelijk vanuit de applicatie zelf. Die eerste maand blijft gratis, je ontvangt pas je eerste factuur na het verlopen van de proefmaand.
Dat vind je hier!
De prijzen die je er ziet zijn die per gebruiker per maand, als je jaarlijks betaalt. Dat is inclusief 10% korting.
Alle vermelde prijzen zijn excl. BTW.
Gebruik je nu Admin-IS of Admin-Consult en wil je migreren naar AdminPulse? Dan gelden voor jou speciale prijzen. Contacteer ons daarvoor!
Ja, zeker! Het pakket laat toe zelf combinaties samen te stellen op basis van letters, jaartallen, maanden en cijfers. Bovendien kan je ook aangeven wat het startnummer moet zijn, zodat de nummering naadloos aansluit bij je vorige factuur.
AdminPulse is zeer intuïtief en er is hulp ingebouwd. Je kan meteen beginnen zonder opleiding. Als jouw kantoor nieuw met AdminPulse start en je maakt een betalend account, dan contacteren we je voor een gratis opleiding.
Wil je extra begeleiding? Voor een nieuwe medewerker of om je processen eens onder de loep te houden? We begeleiden je bij jou op kantoor of op afstand. Boek een sessie via http://support.adminpulse.be. Voor deze sessies kan je gebruik maken van de KMO-portefeuille! Ons registratienummer voor Opleiding is DV.O106315
Voor elke medewerker die je toegang wenst te verlenen tot AdminPulse heb je een licentie nodig. Op deze manier worden de registraties en taken van elke werknemer mooi apart verwerkt zodat je het overzicht houdt.
Ja! Je kan vanuit AdminPulse meteen een hulp ticket maken en onze customer service afdeling behandelt deze digitaal of telefonisch.
Gelukkig is dat niet nodig: Download op CSAM de mandatenlijst en sleep die in de applicatie. Je klantendossiers worden dan meteen gemaakt.
Je kan ook snel en eenvoudig nieuwe klanten toevoegen dankzij een gratis link met de Kruispuntbank voor Ondernemingen.
Je bestelt een licentie voor hen zoals je dat ook zou doen voor jouw werknemers op de payroll. Zo weet je perfect wie voor welk dossier heeft gewerkt.