Waarom kan je AdminPulse support niet bellen?

AdminPulse helpdesk kennisbank customer service support klantendienst
Als je ons contacteert omdat je een vraag in verband met AdminPulse hebt, dan zijn wij ons ervan bewust dat je met een probleem zit dat complexer is dan wat beantwoord wordt in onze kennisbank. Daarom hebben we geen callcenter ingeschakeld voor onze helpdesk maar beantwoorden onze eigen experts alle vragen zelf. En zij kunnen beter en sneller werken als ze geen telefoons hoeven opnemen.

Dergelijke complexe vragen kunnen meestal ook niet in één-twee-drie opgelost worden maar vergen wat studiewerk en eventueel overleg tussen onze support medewerkers en de programmeurs. 

Maak daarom een ticket aan voor je vraag. De dispatcher geeft jouw ticket aan de customer service medewerker die het best geplaatst is om jouw vraag te beantwoorden. Het is handig als je al zoveel mogelijk informatie over jouw vraag in het ticket zet. Je kan er bijvoorbeeld schermafdrukken of documenten bijvoegen.

Onze customer service beantwoordt jouw vraag altijd schriftelijk, zwart op wit, via het ticket.

Als onze medewerkers vinden dat ze je beter kunnen ondersteunen door je te bellen, bijvoorbeeld om je via een videocall te laten zien hoe iets werkt, dan doen ze dat natuurlijk.

Jouw vragen en de antwoorden daarop blijven bewaard in ons ticketing systeem. Zo kunnen al onze customer service medewerkers jouw historiek zien. 

Deze aanpak werkt: Sinds we overgeschakeld zijn op 100% support via het ticketing systeem worden vragen dubbel zo snel beantwoord.

Laat je niet aan het lijntje houden met wachtmuziek maar krijg échte ondersteuning!
 

Hoe krijg je snel een antwoord op jouw vraag?

  1. Raadpleeg de kennisbank. Onze customer service medewerkers werken de kennisbank continu bij. Je vindt de kennisbank achter het vraagteken in AdminPulse.
     

    Helpdesk contacteren via het vraagteken in AdminPulse


    Je kan je vraag intypen bij ‘Hoe kunnen we je helpen?’ of naar de kennisbank gaan.

  2. Het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Maak dan een supportticket. Je krijgt meteen een automatisch antwoord zodat je weet dat jouw vraag bij ons aangekomen is.

  3. Jouw vraag komt bij de expert die ze het beste kan beantwoorden. Het is handig als je printscreens of eventuele documenten meestuurt, zodat onze customer service medewerker een gedetailleerd zicht heeft op jouw vraag.

  4. Je krijgt een schriftelijk antwoord op jouw vraag, meestal dezelfde werkdag, vaak sneller. Onze medewerkers bellen jou als dat beter is voor het oplossen van je vraag, bijvoorbeeld om je via een videocall te laten zien hoe iets werkt.

Comments