ClockAssist

Wat is het en wat betekent dit voor jouw accountantskantoor?

Doe jij graag tijdsregistratie?

Wij ook niet! Tijdens het werk schiet registratie er vaak bij in. Op het einde van de werkdag weet je waarschijnlijk helemaal niet meer wat je allemaal gedaan hebt, voor wie dat was en hoe lang dat duurde. Lastig om dan tijdsregistratie te doen.

Waarom is tijdsregistratie belangrijk?

Als je op basis van uurtje-factuurtje factureert, is het duidelijk dat slordige tijdsregistraties je inkomsten kosten. Maar ook als je op andere manieren factureert, bijvoorbeeld met forfaits of abonnementen, is het belangrijk om te weten hoeveel tijd je aan elke klant besteed hebt. Je wil immers toch weten of die klant je iets opbrengt, nietwaar?

Daarom kan je nu automatisch tijd laten registreren!

AdminPulse integreert met ClockAssist, een software die je werkdag automatisch in kaart brengt terwijl jij je focust op je werk.

Bekijk hier hoe het werkt

Bezorgd over privacy? 

Heel begrijpelijk, dat zijn wij ook! ClockAssist garandeert dat alleen jij jouw registraties ziet. Op het einde van de dag krijgen alle gebruikers het overzicht van hun eigen dag. Niemand anders heeft toegang tot deze gegevens. 
De gebruikers kunnen in hun eigen overzicht alles aanpassen: registraties wissen, toevoegen of wijzigen. Het is dit uiteindelijke overzicht dat in AdminPulse komt.

Wil je ClockAssist gebruiken?

Je kan er meteen mee aan de slag in AdminPulse. Contacteer info@adminpulse.be en dan zetten we de integratie voor je aan.

Prijsinfo vind je op onze prijzenpagina.

Weet je dat je ClockAssist makkelijk terugverdient?

Hier vind je een ROI calculator in Excel waarin je ziet dat je ClockAssist snel terugverdient.

Meer weten?

Bekijk de video van het webinar over ClockAssist en de integratie met AdminPulse.